What are nitrile gloves? What is the difference between nitrile and rubber gloves?

Attualità

Chì sò i guanti di nitrile? Chì ci hè a differenza trà guanti di nitrile è di gomma?

I guanti in nitrile, à volte chjamati guanti in nitrile, sò guanti di prutezzione è di prutezzione in materiale di gomma nitrile, cù una resistenza eccellente à i chimichi organichi, bona fisica, pruprietà anti-statiche, stile cunfurtevule, è sò cumunemente aduprati in fabbriche di ferru, cuntrolli medichi, imprese alimentari, travagliu domesticu travagliu duru, piante chimiche, acquacoltura, prudutti di vetru è d'acciaiu è e so applicazioni di ricerca scientifica. I guanti di nitrile sò una spezia di guanti di gomma vulcanizata, ma ci sò parechje sfarenze cù i guanti di gomma vulcanizata generale in termini di materiali, caratteristiche è usi principali. Eccu un'ochjata à e pruprietà di i guanti di nitrile!

1627378465(1)

I. Chì sò i guanti di nitrile?

I guanti in nitrile sò un tipu di guanti fatti da u materiale compositu in gomma nitrile (NBR) attraversu u prucessu di produzzione, chì hè una sustanza chimica derivata da a fusione di e diverse strutture moleculari. In u casu di NBR, i scienziati fusionanu butadiene è acrilonitrile secondu un prucessu di cunvergenza. Sta struttura moleculare dà à u guantu e so pruprietà: l'acrilonitrile migliora l'acidità, mentre u butadiene crea coordinazione è resistenza à a strappa. 

1627378482(1)

Dopu, e caratteristiche di i guanti di nitrile

1, cù una resistenza eccellente à e proprietà chimiche organiche, anti certa acidità è alcalinità di u ph, solventi organici, oliu grezzu è altri chimichi corrosivi per dà una prutezzione eccellente di sicurezza chimica organica.

2, boni pruprietà fisiche, ottima resilienza, anti-puntura, pruprietà anti-attritu.

3, stile cunfortu, secondu u prugramma di cuncepimentu umanu di a palma di guanti è di e dite piegate per fà un vestitu cunfortu, favurèvule à u sistema di circulazione sanguigna.

4, senza proteine, chimichi idrossilici è altre sostanze dannose, assai poche allergie à a pelle. 5, u tempu di dissoluzione hè cortu, assai faciule da risolve, benefiziu per a prutezzione di l'ambiente. 6, nisuna cumpusizione di siliziu, ci hè una certa prestazione anti-statica, adatta per l'industria elettronica chì deve fabricà mostu. 7, u stratu superficiale di residui chimichi organici bassu, bassu cumposizione ionica positiva, piccula composizione di particelle, adatta per ambienti naturali duri di stanza pulita.

Trè, guanti di nitrile è guanti di gomma vulcanizata quale hè a differenza

I guanti in nitrile sò fatti di guanti in gomma nitrile, appartenenu ancu à una sorta di guanti in gomma vulcanizzata, ma i dui anu ancu qualchì differenza.

E differenze principali trà guanti in lattice è guanti in nitrile sò i seguenti. 

1627378498(1)

1, U materiale ùn hè micca listessu

I guanti di lattice sò prudutti è trasfurmati da lattice naturale, i guanti di nitrile sò prudutti è trasfurmati da gomma di nitrile.

2, e caratteristiche ùn sò micca listesse

Guanti in lattice: guanti in lattice cù resistenza à l'abrasione, resistenza à a puntura; acidi è basi forti, olii è grassi vegetali, benzina è una varietà di solventi organici, ecc .; hà una resistenza universale à e proprietà chimiche, l'effettu propiu di a resistenza à l'oliu hè eccellente; e caratteristiche di i guanti in lattice anu un prugramma distintivu di cuncezzione di u mudellu di e dite, migliuranu assai a presa, ragiunevule per evità di fughje. Guanti di nitrile: i guanti di cuntrollu in gomma nitrile ponu esse purtati sia da a manu manca sia da a diritta, 100% pruduzzione è fabricazione di lattice naturale in gomma nitrile, senza proteine, impediscenu ragiunamente l'allergia à e proteine; e prestazioni principali sò a resistenza à a puntura, a resistenza à l'acidi è à l'alkali è a resistenza à u lavatu di l'acqua; u trattamentu di a superficia cum'è a canapa, impedisce l'applicazione di l'attrezzatura scappà; alta resistenza à a trazione per prevene a strappa quandu si porta; nisuna polvera dopu a suluzione, faciule da purtalla, impedisce ragiunevolmente causata da a polvere Allergia.

3 、 L'usu principale ùn hè micca listessu

I guanti in lattice sò aduprati in pruduzzione industriale, diagnosi è trattamentu, cura di bellezza è altri campi, adatti per a fabbricazione meccanica, fabbricazione di trasfurmazioni di batterie ricaricabili, campu anti-corrosione in plastica rinfurzata cù fibre di vetru, installazione di l'aeroportu, industria aerospaziale, pulizia è rimozione di l'ambiente naturale è altri industrii. I guanti di nitrile sò aduprati criticamente in i campi pratichi di diagnosticu è trattamentu, salute ambientale, bellezza è cura di u corpu, industria alimentaria, manutenzione di e piante di trasfurmazione, ecc.

Quarta, guanti di lattice è guanti di nitrile chì hè megliu

U vantaghju di i guanti di nitrile ùn hè micca allergie à a pelle, biodegradabile, pò esse accumpagnatu cù pasta di culore, tonalità più culurite, è i guanti di nitrile ponu esse l'ultima postura di u bracciu di memoria, l'usura à longu andà ùn si senterà stanca; u difettu hè poca ductilità, u prezzu hè più altu chè i prudutti di lattice naturale, ma malgradu u prezzu elevatu, ma l'effettu propiu di i guanti di nitrile materiale resistenza à i solventi è a resistenza à a currusione cà u lattice naturale hè assai megliu. U vantaghju di i guanti in lattice hè una bona duttilità, biodegradabile, strati di sensazione soffice, u difettu hè cù allergeni, hè probabile chì una parte di u gruppu allergeni riflette. Ùn hè micca difficiule di vede chì i guanti di nitrile è i guanti in lattice anu i so vantaghji è svantaghji, ponu esse basati nantu à a mo preferenza per selezziunà guanti in gomma nitrile o guanti in lattice, ma da u cunfortu generale è u cuntenutu tecnicu, pare chì i guanti in nitrile sianu un pocu più forte di i guanti in lattice, in particulare in l'industria medica.


Tempu di posta: Jun-03-2019