What is the difference between nitrile gloves and latex gloves?

Attualità

Chì ci hè a differenza trà guanti di nitrile è guanti di lattice?

A differenza trà guanti in nitrile è guanti in lattice si trova principalmente in i diversi materiali è e diverse proprietà protettive di i prudutti. In un ambiente particulare, l'operatori sò stati feriti da un usu incorrettu di prutezzione personale o una prutezzione inadeguata, è alcune di e cunsequenze sò state gravi.

A differenza trà guanti di nitrile è guanti di lattice

(1) Materiale

I guanti di nitrile sò u nome cumunu per i guanti di nitrile, una gomma chì hè una materia prima chjave per a sintesi organica è intermedii farmaceutichi. I guanti di prutezzione sò principalmente sintetizzati da acrilonitrile è butadiene. Nitrile: una classe di cumposti organici cun un odore speciale è si decompone quandu sò esposti à acidi o basi.

I guanti di lattice, chjamati ancu guanti di gomma, u lattice hè un materiale naturale, presu da a suvula di l'arburu di gomma. U lattice naturale hè un pruduttu biosinteticu, è a so cumpusizione è a so struttura colloidale pò spessu varià assai per via di e sferenze in e spezie d'arburi, in a geologia, in u clima è in altre cundizioni cunnesse. In lattice frescu senza alcuna sustanza aghjunta, l'idrocarburi di gomma sò solu 20-40% di u tutale, u restu hè una piccula quantità di cumpunenti senza gomma è acqua. Trà i cumpunenti chì ùn sò micca in gomma ci sò e proteine, lipidi, zuccheru è cumpunenti inorganici, chì formanu in parte una struttura cumposta cù e particelle di gomma è in parte si sciolgenu in u seru o formanu particelle micca di gomma.

(2) Caratteristiche

I guanti Butyl sò duri, menu elastichi, megliu resistenza à l'abrasione, resistenza à l'acidi è alcali (alcuni guanti butyl ùn ponu impedisce l'acetone, alcolu forte), anti-staticu, è ùn producenu micca allergie à a pelle, adatti per allergie è longu tempu vèstinu.

I guanti di lattice paragunati à i guanti di nitrile, a resistenza à a resistenza è à l'abrasione hè leggermente inferiore, ma una migliore elasticità, resistenza à l'abrasione, resistenza à l'acidi è alcali, guanti à grassu è nitrile paragunatu à leggermente peghju, a resistenza à l'acidi è à l'alcali hè leggermente megliu ch'è u nitrile, ma ùn hè micca adatta per pelle allergica è usura longu.

Avvanzi è svantaghji di i guanti in nitrile è di i guanti in lattice

Guanti di nitrile materiale NBR, guanti di nitrile una gomma sintetica, i principali cumpunenti di acrilonitrile è butadiene. I vantaghji di i guanti di nitrile sò micca allergii, degradabili, ponu aghjunghje pigmenti, culori più brillanti; i svantaghji sò poca elasticità, u prezzu hè più altu chè i prudutti in lattice, u materiale nitrile hè assai megliu cà u lattice chimicu è a resistenza à l'acidi è à l'alkali, dunque hè caru.

U materiale di guanti in lattice hè lattice naturale (NR), u vantaghju hè una bona elasticità, degradabile; u svantaghju hè chì alcune persone reazioni allergiche.

Introduzione di guanti in gomma nitrile.

I guanti in gomma nitrilica appartenenu à un tipu di guanti chimichi di prutezzione, u so materiale principale hè gomma, cumpostu da acrilonitrile è butadiene. Nitrile (jīng): una classe di cumposti organici cun un odore specificu chì si decompone quandu hè espostu à acidi o basi. I guanti di gomma nitrile assai efficaci sò una ottima cumbinazione di forza meccanica è resistenza chimica.

Classificazione.

Ci hè una seria di prudutti monousu, senza rivestimentu è cù fodera di prudutti diversi, i guanti ponu ancu esse suddivisi in dui tippi di polvere è senza polvere, spessore chì varieghja da 0,08 à 0,56mm, lunghezza da 24 à 46cm. guanti di gomma nitrile in u prucessu di aghjunghje un materiale anti-staticu speciale (colla) per uttene i requisiti specificati di prestazioni anti-statiche, mentre a composizione ùn cuntene allergeni di proteine, tutti i guanti di gomma nitrile nantu à l'omu Nisuna reazione allergica à a pelle umana. 1.

1. resistenza chimica eccezziunale, contr'à un certu gradu d'acidità è alcalinità, solventi, petroliu è altre sostanze currusive per furnisce una bona prutezzione chimica. 2.

2. boni pruprietà fisiche, boni prupietà anti-strappi, anti-puntura, anti-attritu. 3.

3. stile cunfurtevule, secondu u cuncepimentu ergonomicu di a macchina di palma di guanti chì piega e dita per fà u vestitu cunfortu è favurèvule à a circulazione di sangue.

4. ùn cuntene proteine, cumposti amminichi è altre sostanze dannose, producenu raramente allergie. 5.

5. cortu tempu di degradazione, faciule da manighjà, favurèvule à a prutezzione di l'ambiente. 6.

6. nisun cumpunente di siliziu, hà una certa prestazione anti-statica, adatta per i bisogni di produzzione di l'industria elettronica. 7.

7. Bassi residui chimichi nantu à a superficia, bassu cuntenutu ionicu è picculu cuntenutu di particelle, adatti per un ambiente strettu di stanza pulita.

Aduprate occasioni.

U pruduttu hè ampiamente adupratu in l'industria alimentaria (aviculture, carne, manipolazione di latticini), pulizia di a casa, industria elettronica (circuitu, semiconduttori è altre operazioni), industria petrochimica, industria medica è sanitaria, ecc.

Precauzioni.

Dopu l'usu, avete bisognu di fà un bonu travagliu di riciclà i guanti per facilità u riciclamentu è u riutilizazione di i guanti.

1. Dopu a pulizia, aduprate un saccu pulitu o una scatula sigillata per almacenà per prevene a contaminazione di a polvere è a puntura da oggetti taglienti.

2. Pone in un locu ventilatu è seccu per evità ingiallimentu di i guanti causatu da una esposizione à a luce.

3. Eliminate li à a prima volta, cume imballà è scartà o riciclà è pulisce uniformemente.


Tempu di posta: Aug-03-2021