What is the difference between “nitrile gloves, PVC gloves and rubber gloves”?

Attualità

Chì ci hè a differenza trà "guanti in nitrile, guanti in PVC è guanti in gomma"?

Perchè i guanti monousu ponu esse divisi in guanti di gomma nitrile, guanti in PVC è guanti in lattice naturale secondu u materiale. Allora chì hè a differenza trà elli?

A, u materiale hè diversu

1. guanti di gomma di nitrile: u materiale hè NBR un tipu di gomma di butadiene, i principali cumpunenti di l'acrilonitrile è di u butadiene. 2;

2. Guanti in PVC: u materiale hè in polietilene. 3;

3. guanti di lattice naturale: u materiale hè un materassi in lattice naturale (NR).

 1627378534(1)

Siconda, e caratteristiche ùn sò micca listesse

1, guanti di gomma di nitrile: i guanti di cuntrollu di gomma di nitrile ponu esse purtati sia da a manu manca sia da a diritta, 100% pruduzzione è fabricazione di lattice naturale in gomma di nitrile, senza proteine, ragiunevule per prevene l'allergii à e proteine; e caratteristiche chjave sò a resistenza à a puntura, a resistenza à l'acidi è à l'alkali è a resistenza à u lavatu; trattamentu superficiale simile à a canapa per impedisce l'applicazione di l'attrezzatura scappà; alta resistenza à a trazione per prevene a strappa quandu si porta; nisuna polvera dopu a suluzione, faciule da purtalla, ragiunevule da prevene da a Polvara causata da allergie.

2, guanti in PVC: debule resistenza à l'alcali à l'acidu; bassa cumpusizioni ionica pusitiva; ottima coordinazione è sintimentu; adattatu per materiali semiconduttori, schermi lcd è discu duru di l'urdinatore è altri prucessi di produzzione.

3, guanti di lattice naturale: guanti di lattice naturale cù resistenza à l'abrasione, resistenza à a puntura; resistenza à acidi forti è basi, olii vegetali, benzina è gasoliu è una varietà di solventi organici, ecc .; hà una resistenza universale à e proprietà chimiche, l'effettu propiu di a resistenza à l'oliu hè eccellente; i guanti naturali in lattice presentanu un prugramma distintivu di cuncepimentu di mudelli di punta di dita, migliuranu assai a presa, ragiunevule per evità di fughje.

 1627378579(1)

Trè, l'usu principale ùn hè micca listessu

1, guanti di gomma nitrile: a chjave per u trattamentu medicu, farmaceuticu, salute ambientale, bellezza è industria alimentaria è altre pratiche pratiche d'operazione.

2, guanti in PVC: adatti per a stanza pulita, a fabricazione di discu duru urdinatore, ottica elettronica di alta precisione, dispositivi elettronichi ottici elettronichi, fabricazione di schermi LCD / DVDlcd, biotecnulugia, strumentazione, stampa di imballaggi PCB è altri campi. Generalmente adupratu in l'ispezione sanitaria ambientale, l'industria alimentaria, l'industria, l'industria elettronica, l'industria farmaceutica, l'industria di vernici è rivestimenti, l'industria di fabbrica di stampa è tintura, l'agricultura è l'allevu, l'industria forestale è di frutti, l'agricultura è l'allevu è altri campi di prutezzione di u travagliu è salute ambientale in casa.

3 gloves Guanti di lattice naturale: ponu esse aduprati cum'è casa, produzzione industriale, trattamentu medicu, cura di bellezza è altri campi d'applicazione. Appuite per a fabbricazione di macchinari, a fabricazione di trasfurmazioni di batterie ricaricabili; campu anti-currusione in vetraghju, installazione di campu d'aviazione; industria aerospaziale; pulizia è rimozione di l'ambiente naturale.

I guanti di gomma in nitrile devenu esse purtati Nota: 1.

1, Nisun anellu o altri accessori in manu;

2, e unghie devenu esse tagliate è tagliate à tempu, micca troppu longu, per impedisce chì i ditti di u guantu portanu male;

3, evite l'uggetti taglienti attraversati, cum'è aghi, bastoni di legnu, ecc .;

4, u guantu hè da esse da u polu finu à pocu à pocu, micca da a zona di u dittu chì tira;

5, a selezzione deve pagà attenzione à e specificazioni, troppu chjucu cunducerà à u sangue lisu insatisfactoriu, assai grande hè assai faciule da cascà;

6, deve fà una manutenzione regulare, se trova dannighjatu ùn pò più esse applicatu.

1627378592(1)
L'applicazione di guanti in PVC dumande frequenti.

1, i guanti in PVC dispunibuli ùn anu micca resistenza à u calore, prestazione di forza dielettrica. Ùn pò micca esse adupratu per u travagliu di travagliu all'aperto, certamente ùn hè permessu di fà cum'è applicazione di guanti di stratu isolante.

2, l'applicazione di guanti monousu in PVC una volta chì a merce hà subitu un graffiu, metterà in periculu l'effettu propiu di sicurezza è prutezzione.

3, guanti in PVC dispunibuli in magazzinu per mantene a ventilazione naturale è a secchezza, per evità l'umidità, a muffa.

4, guanti in PVC dispunibuli quandu appiicati. Ùn toccate micca i chimichi corrosivi.

I guanti naturali in lattice dumandanu spessu.

1, a ragione deve esse impedita di toccà chimichi organici cum'è acidi, alcali, soluzioni organiche.

2, cume in a soluzione di chimichi infettivi, devenu esse scelti senza guanti di lattice naturale in polvere è senza proteine. I guanti di lattice naturali senza polvere è à bassa proteina ponu riduce u fattore di risicu di l'allergia à a pelle. Ma per esse francu, i guanti naturali in lattice cù bassa allergie à a pelle ùn ponu micca riduce i fattori di risicu di l'allergia à u lattice, ma riducenu solu i sintomi allergii causati da l'additivi chimichi organici in i guanti naturali in lattice.

3 implement Implementa decisamente a specifica di travagliu per riduce a possibilità di ferita naturale in lattice. Cum'è.

1) induce guanti di lattice naturale senza l'applicazione di crema o toner per e mani solubili in oliu, chì pò causà a decadenza o a distruzzione di guanti di lattice naturale.

2) Dopu avè cacciatu o cacciatu i guanti naturali in lattice, lavate e mani cù un sapone dolce è asciugate bè i bracci.

3) I guanti di lattice naturale dispunibuli ùn devenu micca esse purtati ripetutamente (postu chì forse anu persu a so capacità di travaglià contr'à sustanzi dannosi).


Tempu di posta: Jul-05-2021